НАТЯГ ПРИВОДНОГО РЕМЕНЯ УВАГА!
Натягніть приводний ремінь не дуже сильно! Це дозволить уникнути занадто великого зносу приводного ременя і шківа! Час від часу приводний ремінь необхідно натягувати. Для цього виконайте такі дії:
1. Вимкніть машину й витягніть вилку з розетки!
2. Поставте машину на бік або на корпус двигуна на столі. Уникайте пошкодження від машини статі або столу або машини від столу.
3. Відпустіть за допомогою універсального ключа два гвинти, які кріплять насадку на корпусі вентилятора (рис. 35).
4. Відпустіть універсальним ключем гвинт, яким кріпиться пластина натягу ременя (рис. 36).
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗАМІНА зношених ЧАСТИН 7 Рис. 35 Ослабьте два гвинти, які утримують насадку. Мал. 36 Послабити гвинт, що утримує пластину натягу ременя. 31 FLIP®. Мал. 38 Гвинт звільняють (1), пластину натягу ременя від насадки відкручують (2) і гвинт знову затягують (3). 5 Тепер утримуйте FLIP® за корпус вентилятора твердо і натисніть в той же час великим пальцем на пластину натягу ременя навпроти насадки (рис. 37, 1). ® Підтягніть з іншого боку універсальним ключем три раніше ослаблені гвинти (рис. 37, 2 і 3). 7.3 ЗНЯТТЯ ПРИВОДНОГО РЕМЕНЯ Використовуйте тільки оригінальні LÄGLER® ремені (Арт № у главі 11, Запасні частини)! ® Якщо приводний ремінь більше не можна підтягнути бо гвинти для кріплення насадки не виступають з прорізів, потрібно приводний ремінь замінити. 7.3.1
ЗНЯТТЯ ПРИВОДНОГО РЕМЕНЯ
1. Вимкніть машину й витягніть вилку шнура живлення з розетки!
2. Поставте машину на бік або на корпус двигуна на столі. Уникайте пошкодження від машини статі або столу.
3. Відпустіть універсальним ключем гвинт, яким кріпиться пластина натягу ременя (Рис. 38, 1).
4. Відверніть пластину натягу ременя від насадки (Рис. 38, 2) і затягніть гвинт пластини натягу ременя знову щільно (Рис. 38, 3).
5. Відключіть універсальним ключем два гвинти, які притримують насадку, разом з диском і кутом напрямку (рис. 39). Покладіть деталі в сторону. 6 Беріть насадку (Рис. 40) машини і знімайте вгору насадку з шліфувальним диском.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗАМІНА зношених ЧАСТИН. Два гвинта, які утримують насадку, разом з дисками і кутах напрямки видаляють. Мал. 40 Зняття насадки з машини. Мал. 37 FLIP® тримають за корпус вентилятора, пластину натягу ременя притискають (1) і три гвинта затягують (2 і 3). ® 32 FLIP® 01.01.2015 Русский Рис.
6. Зніміть кришку насадки.
7. Видаліть за допомогою універсального ключа сполучні болти кришки насадки і приберіть їх з насадки (рис. 41).
8. Поверніть насадку.
9. Видаліть за допомогою універсального ключа 4 сполучних болта повної шліф.тарелі (рис. 42).
10. Від’єднайте насадку від повної шліфувальної тарелі (рис. 43).
11. Зніміть приводний ремінь зі шківа.
12. Видаліть зношений приводний ремінь.
13. Переконайтеся, що ролик шліфувальної тарелі або шків мотора зношені і замініть їх. Дивіться запчастини в разі необхідності (Розділи 7.4, Заміна повної шліфувальної тарелі і 7.5, Заміна шківа двигуна).
14. Очистіть обидва ремінних шківа і насадку. Застосовуйте при цьому відповідну маску протигаза. 7.3.2
ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИВОДНОГО РЕМЕНЯ
1. Помістіть новий приводний ремінь на ролик шліфувальної тарелі.
2. Встановіть повну шліфувальну таріль з приводним ременем в насадку. Зверніть увагу при цьому, що б відвести повну шліфувальну таріль збігалися з відповіддю насадки (Рис. 44)! 3 Переконайтеся, що шліфувальну таріль легко можна обертати рукою і ремінь правильно спрямований в насадці.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗАМІНА зношених ЧАСТИН. Мал. 44 Встановіть повну шліфувальну таріль з приводним ременем в насадку. Звертайте увагу на збіг отворів повної шліфувальної тарелі з отворами насадки! Мал. 42 Видаліть 4 сполучних болта з повною шліф.тарелі. Мал. 43 Від’єднайте насадку від повної шліфувальної тарелі. 33 FLIP® 01.01.2015 Руський Рис. 46 Установка ременя на шків електродвигуна. 4 Поверніть насадку і затягніть універсальним ключем чотири гвинти для кріплення повної шліфувально тарелі (рис. 45). 5 Вставте насадку на шків двигуна і оденте приводний ремінь на шків двигуна (Рис. 46). 6 Встановіть кришку на насадку. 7 Поверніть обидва гвинта для кріплення насадки, разом з диском і спрямовуючої (рис. 47, 1). Затягуйте гвинти не сильно. 8 Розділ Натягніть прівод.ремень (7.2, Натяг приводного ременя). Перевірте протягом декількох днів після запуску натяг ременя і при необхідності трохи натягніть шків двигуна!
Увага! НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЗДОРОВ’Я від пилу: Переконайтеся в тому, що пластина натягу ременя не знаходиться між насадкою та корпусом вентилятора (Рис. 47, 2)! В іншому випадку під час шліфування паркету виникає багато пилу!